Оголошується конкурс!
Оголошується конкурс!
Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу освіти Горохівської сільської ради ОТГ
Основні вимоги до професійно-кваліфікаційного рівня кандидатів:
- громадянство України;
- вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- стаж роботи за фахом не менше 5-ти років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в навчальних закладах не менше 3-х років;
- володіння державною мовою, основними принципами роботи на комп’ютері та основними програмними засобами;
- знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування, в галузі освіти,
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії виконавчого комітету сільської ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особовукартку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- копію документа, який посвідчує особу;
-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів, з дня опублікування оголошення .
Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за вищевказаною адресою: Горохівськасільська рада, вул. Поштова, буд. 8, с. Горохівське Миколаївська область, 57356, тел. 095-6215012, тел. 095-0935224